FAQ

Fiber Optik Internet xidməti internetə sürətli çıxış vasitələrindən biridir və bu texnologyadan istifadə daha uzaq məsafələrə daha sürətli məlumat ötürülməsini təmin edir.
http://avirnet.az/page/fiber-optik-ehate-dairesi keçidindən xidmətə qoşulma mümkünlüyünü yoxladıqdan sonra http://helpdesk.avirtel.az/open.php?&lang=az keçidindən onlayn müraciət edərək, baş ofisə yaxınlaşaraq və ya regional nümayəndələrimizə müraciət edərək xidmətə qoşulmaq mümkündür.
Fiziki şəxslər üçün stasionar telefon nömrəsi kimin adınadırsa, həmin şəxsin şəxsiyyətini təsdiq edən sənəd və müqavilə bağlamağa gələn şəxsin eyni adlı sənədi, hüquqi şəxslər üçün şirkətin rəsmi məlumatları, müqaviləyə imza atacaq səlahiyyətli şəxsin imzası və şirkətin möhürü. Bu sənədlər əsasında müştəri ilə xidmət müqaviləsi imzalanır.
Fiber optika xidmətinə qoşulma haqqı 10 AZN-dir.
Qoşulma, xidmət müqaviləsi imzalandıqdan sonra 2 iş günü ərzində həyata keçirilir.
İlkin ay üçün xidmət haqqı müqavilə imzalanan anda, növbəti aylarda isə hər cari ayın 3-dək həyata keçirilir.
Xidmət haqqını onlayn və offlayn vasitələrlə ödəyə bilərsiniz.
Ödəniş terminalları (Milliön, Easypay, Expresspay və s.), Baş ofisimiz - Nərimanov r., M.Araz küç.50C, region nümayəndəliklərimiz və ya onlayn ödəmə sistemləri (məsələn, Goldenpay, Azericard, Portmanat və s.)
Müştəri xidmətlərimizlə bütün sabit və mobil şəbəkə operatorlardan birbaşa 176 yığmaqla 24/7 əlaqə saxlamaq mümkündür. Həmçinin http://helpdesk.avirtel.az keçidində sorğu yaratmaqla bizə müraciət edə bilərsiniz.
Kampaniyalar çərşivəsində müvafiq güzəştlər tətbiq oluna bilər. Daha ətraflı məlumatla http://avirnet.az/kampaniyalar keçidində tanış ola bilərsiniz.
Static İP dəyişilməyən ünvan deməkdir. Adətən internet istifadəçiləri dinamik İP-dən istifadə edir. Bu zaman internetə hər daxil olub-çıxdıqda istifadəçinin İP ünvanı dəyişir. Bu isə statistik rəqəmlərlə çalışan, eləcə də nəzarət kameraları quraşdırmış istifadəçilərin işinə mane olur. Dinamik İP-dən fərqli olaraq Statik İP-də İP ünvanı dəyişməz qalır.
Statik İP ünvanın aylıq abunə haqqı 10 AZN-dir.
Abunəçi şəxsiyyətini təsdiq edən sənədlə birlikdə Avirtel-in ofisinə və ya regional nümayəndəmizə yaxınlaşaraq, habelə http://helpdesk.avirtel.az keçidində sorğu yaratmaqla mövcud tarifini dəyişdirə bilər. Bu zaman abunəçinin balansı yeni tarif planına uyğun məbləğə çatdırılanadək tamamlanmalıdır.
Abunəçi şəxsiyyətini təsdiq edən sənədlə birlikdə Avirtel-in ofisinə və ya regional nümayəndəmizə yaxınlaşaraq, habelə http://helpdesk.avirtel.az keçidində sorğu yaratmaqla mövcud tarifini dəyişdirə bilər. Bu zaman abunəçinin balansı yeni tarif planına uyğun məbləğə çatdırılanadək tamamlanmalıdır.
İstifadəçi adı və parol abunəçi ilə Avirnet arasında imzalanmış xidmət müqaviləsində qeyd edilir.
Trafik dedikdə daxil olan və ötürülən istənilən növ məlumat nəzərdə tutulur. Belə ki, sizin kompyuterinizin internetdən qəbul etdiyi və ötürdüyü bütün internet səhifələri, şəkillər, elektron poçt, xidməti məlumatlar trafikə daxildir.
Abunəçi http://avirnet.az/login keçidindən öz şəxsi hesabına girməklə və ya 176 qaynar xəttinə zəng etməklə balansını yoxlaya bilər.
Bəli, İnternet xəttini müvəqqəti dondurmaq üçün 1 ay öncədən onlayn sorğu göndərmək, birbaşa ofisə və ya regional nümayəndələrimizə müraciət etmək olar.
12 aylıq müddət ərzində interneti dondurmanın maksimum müddəti 3 aydır və ödəmə hər ay üçün 3 AZN təşkil edir.
Müvəqqəti dondurulmuş İnternet xidmətini bərpa etmək üçün tarifinizə uyğun aylıq ödəniş haqqını ödəməyiniz kifayətdir.
Abunə müqaviləsinə xitam vermək üçün baş ofisimizə və ya regional nümayəndəliyə yaxınlaşaraq 1 ay oncədən ərizə ilə müraciət etmək lazımdır.
85.132.54.10 :: 85.132.55.10 :: 85.132.56.10
Problem sizin şəbəkə kartı, veb brauzer və ya daxili digər amillərlə əlaqədar ola bilər. Təəssüf ki, bu problemlə bağlı provayder hər hansı bir dəstək göstərə bilməz.
Kompüterdə WiFi avadanlığının qoşulu olub-olmamasını aydınlaşdırmaq lazımdır. Çünki WiFi, avadanlıqdan asılı olaraq üzərindəki fiziki düymə və ya əməliyyat sisteminin özündən söndürülmüş ola bilər. Əgər wireless avadanlığının qoşulu olduğundan əminsinizsə, o zaman sistemdən wireless axtarış etmək lazımdır. Modeminizin WiFi axtarış siyahısında tapıb qoşulmaq lazımdır. Bu zaman sistem şifrə tələb edərsə, təhlükəsizlik şifrənizi daxil edin.
Bu halda modemə yeni MAC təyin edilməli, operator tərəfindən köhnə MAC yenilənməlidir.
IP ünvanını modemin interfeysinden öyrənə bilərsiniz.